Barnfritt och lördagsbio

Då hoppar vi fram till Lördag den 5e februari och den planerade barnfria kvällen...
.
jag har ju som sagt fyllt år och fick då en barnfri kväll med restaurang och biobesök - mycket gött!
Så efter Jobbet blev det hem och hämta M, lämna barnen hos svärföräldrarna och åka in till stan för lite kik i affärer och eventuellt shoppa lite! Självklart fick vi shoppat lite, dock blev det som alltid att det inte blev något till mig utan det blev en Desigualklänning och en Desigualväska till M - kan ju inte säga att jag blir förvånad direkt!
.
Efter två timmar i stan började min mage säga ifrån, jag var sjuuukt hungrig! M hade ju bokat hela kvällen och således även kvällen restaurang! Hon känner mig ganska bra den däringa M och hade bokat bord på Hard Rock, detta innebar att jag fick sätta tänderna i en fatnastisk New York Strip Steak med vitlökssmör och tillbehör - fy satan vad gott säger jag bara!
.
Med magarna fulla av både kött och efterrätt var det nu dags för biobesök, hade ju hintat lite om vilka filmer jag ville och inte ville se och Ms val föll på The Tourist - en film som skulle vara en actionkärlekskomedi eller något liknande! Självklart trodde jag ju att det skulle vara i den ordningen oxå, dvs mycket Action, och lite kärlekskomedi... jag hade fel, visst innehöll filmen lite action men jag skulle vilja säga att det var mest kärlek och komedi, inte typ Adam Sandler komedi utan mer situations- och igenkännandeskomedi! Trots att det inte var så mycket Action tyckte jag filmen var bra, den både roade mej OCH M (som till och med skrattade på en bio vilket typ aldrig händer)
så med facit i hand var det ett mycket bra val av film och en grym kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0