morgongym och feberrysningar - dag 2 och 3

Japp, då lyckades man direkt att missa att rapportera om dag 2, inte för att det fanns så mycket att berätta men iallafall... så en kort summering kommer här;
.
Dag 2 - Gymmade tidigt som satan, mådde som en prins efteråt! kände hur det riktigt spratt i benen för att få träna handboll på kvällen, men efter 4 började jag tappa all fokus, fick rysningar genom hela kroppen och fick feber.. itte bra! Så det fick bli till att krypa ner lite i soffan och försöka vila lite, vilket resulterade i att jag somnade vi halv 8, vaknade till vid 11 och gick upp och la mig i sängen och sov till onsdagen!
.
Dag 3 - Onsdag! Japp, så vaknade man upp på onsdagen, känner sig hur frisk som helst! Konstig känsla att må som en prins efter den tisdagen, men så var det iallafall! SÅ det blev ett tidigt morgongym igen, lika gött (?) även denna gång!
Har inte hänt alls mycket idag, inte ens haft några som helst svårigheter med sötsuget eller nåt! Im the king over my mind!
Imån är det iallafall dags att jobba igen, har ju lyxen av att få vara hemma och va pappaledig 4 dagar i veckan, fantastiskt gött även om det ibland känns som att det e rena semestern när man jobbar ;)
.
Kollar iallafall Man Utd nu, spelar med nån Buppställning och ÄNDÅ leker dom med Schalke04, stabilt säger jag!
.
bara för att man sa det så reducerade precis Schalke04... sermanpå.. dessa tyskar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0