ååå denna natt...

Godmorgon världen! har visserligen inte fått så många timmars sömn inatt, men jag lovar att detta inte skall bli ett klagoinlägg!
Stackar Musse, legat och yrat inatt, haft minst en miljon graders feber och trots detta varit hur söt som helst! inga tårar när han kommit upp på natten, inget gnäll när ja lagt honom och förklarat att jag måste vara inne i samma rum som Jonken, ingenting... Musse e faktiskt fantastisk!!
Just nu sitter han invirad i sitt täcke och kollar på lejonkungen, han skrattar å ler å tjötar om scener i filmen, så om man inte visste att han varit sjuk och INTE tittade på hur han sitter så hade man nog inte kunnat tro att han hade 40 graders feber..
Jonken å sin sida har varit superglad sen han vaknade, sjungit, stojat och skrattat sen minut ett! Just för tillfället sitter han i sin "gungstol" - eller vad man nu skall kalla det - och vägrar att utnyttja ryggstödet, här skall bannemej sittas själv minsann!
------
Idag blir det till att åka till vattenpalatset med Jonken, dags för babysim! Om jag inte minns fel så är det min första gång själv (sen just första gången han var där någonsin) så det ska bli spännande, han är ju lite mer busig nu å ligger inte riktigt lika still när man skall byta om! Men vad spelar det för roll när man får vara med och leka i vattnet med honom, får se honom dyka och plaska i vattnet - total glädje!!
Nu ska ja sitta i soffan med Rasmus och skrattat åt när Timon skall dansa HulaHula - fantastisk film den där lejonkungen!
- En liten sista parantes bara! jag kommer ihåg första gången jag såg filmen, det var på bio tillsammans med min kära syster och farmor, och när Mufasa dör i början av filmen satt båda farmor och Angie och grät - söta!!

Kommentarer
Postat av: frugan

Älski den kallas babysitter :P

2011-01-12 @ 08:59:03
URL: http://marianafors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0