annonsblad i metro och toabesök!

Japp, då var veckans sista ordinarie arbetsdag avklarad, ganska så seg om jag får säga det själv! Dagen var ganska så bra fram till 4, men sen blev det bra segt asså, jäkligt skönt att den är klar! Dagen har inte bjudi på så många roliga saker. det roligaste var väl när Andreas tittade i Metro och hittade en annons från Mediamarkt - men jag vågar inte skriva vad han sa får då får jag nog stryk, eller så kör han på mej med grenslen eller liknande..
.
Det bästa som har hänt idag annars är såklart att det blir FJällsemester :D helt wunderbar! Så from söndag v.4 och hela vecka 5 har vi en underbar stuga, mer eller mindre mitt i backen!
Satan vad jag längtar!
Sen är det även mer eller mindre fixat med takbox och sånt, så vi kan få med oss alla våra värstinggrejjer oxå såklart!
Rasmus är så himla söt, han längtar verkligen upp till att få åka skidor! Idag när han varit hemma med M så har han bett om att få titta på videon om skidskola som finns på IdreFjälls Hemsida - Underbara Rasmus!
.
En annan rolig sak som hände idag (vilken jag tyvärr inte var med och bevittnade) var i morse när M gjorde i ordning barnen för att gå till dagis med Rasmus! Han blir tvungen att gå på toa och M hinner knappt börja göra klart Jonken innan musse Ropar (och följande konversation har jag fått berättat för mej):
- mamma, jag är färdig!
- Jag kommer sanrt Musse, jag skall bara göra klart Jonte!
- Men snabba dej mamma, det gör så förbannat ont att sitta länge på toan!! - kan man göra annat än att le när man får höra sånt här! Mina barn kan förgylla vilken dyster dag som helst!
.
Nu blir det lite trauma på tv, mycket bra program!
Sov gott alla - jag avslutar det hela med en mycket bra låt av ett grymt band - Travis!
.
http://www.youtube.com/watch?v=UngKvCzEZ_0
.
puss på näsryggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0