Äntligen...

Ja då fick jag äntligen gymmat, känns som det var evigheter sen - å då gymmade jag ändå senast i torsdags!
Stackars Musse somnade, verkligen stensov och M var ju hemma så Jonken fick busa lite med sin mamma!
Så jag begav mig ner till gymmat, kände redan innan hur gött det skulle komma att kännas i musklerna och framförallt sinnet, och ack så rätt jag hade!
Blev ett riktigt gött biceps / magpass, tog verkligen och pumpade ur all energi jag lagrat sen i torsdags!!
-------
Musse somnade nyss igen, stackarn ligger hemma med nästan 40 graders feber, och han försöker verkligen vara glad och pigg men han orkar helt enkelt inte! Man känner sig lite maktlös när det knappt finns något man kan göra, får helt enkelt vara den snälla pappan, se på film, köpa lite gott för honom att försöka äta och helt enkelt hoppas att han tillfrisknar snart!
Nu ska ja busa lite med Jonken, han ligger å sjunger så fint att man bara vill pussa på honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0