Att bygga hus...

Okej, då har tv än en gång fått upp mina blåögda ögon! Jag å M går ju i tankarna på att köpa tomt å bygga nytt... Hade varit så skönt att få ett hus byggt som man själv vill istället för att flytta in i ett hus där någon annan bestämt! Men nu ligger jag å kollar på fuskbyggarna på TV4 å känner bara fyyy fan alltså! Stackars husägare, inte mycket som såg rätt ut där! Det värsta va när dom tog världens uppenbaraste fall av felbyggt duschrum till tingsrätten och förlorade, å får betala 1.4 miljoner! Det gör mig fan förbannad, här har entreprenören gjort ett solklart fel coh ändå så vinner dom mÅlet och får 1.4 miljoner! Jävligt dyrt badrum om du frågar mig... Så om man inte ens kan lita på rättssystemet OM det nu skulle gå snett, är det verkligen rätt med vårt system då??

Kommentarer
Postat av: Henrik

Man får betala för rätt hjälp och vara säker på det man gör om man skall bygga eget. Att chansa med någon okänd firma känns väldigt riskabelt när så stora summor står på spel..;)

2011-01-15 @ 20:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0