blir galen..

Jag blir galen, fullkomligt galen!
Jag vill så gärna åka till fjällen, och nu sitter vi och letar lite stugor och sånt och hittar massa bra priser!
varför kan ja inte bara ta beslutet och boka en stuga? Egentligen är ju det enda som stoppar oss tyvärr Musse och Jonken...
Jonken e ju alldeles för liten för att kunna åka själv, det är väl inget tvivel om det... Musse är ju tillräckligt gammal för att börja lära sig, men problemet med Jonken kvarstår ju! Inte speciellt upphetsande att åka dit å behöva antingen åka själv eller låta M åka själv!
Näe, jag hoppas att Angelica och Ulf får löst lite gött med jobb och allt och känner för att åka med, det hade varit det absolut bästa!!
Fatta va underbart att få komma upp till fjällen, ställa sig på sin härliga bräda (för sista gången, förklarar längre ner) och bara känna hur du blir ett med backen!!
-----
varför då sista gången med bräda? Jo, svaret är ganska enkelt... För det första så kommer det ju vara så otroligt mycket enklare med barnen om man kan åka skidor med dom, för ja tror inte att Rasmus är tillräckligt gammal för att åka bräda än! Och sen så börjar ja faktiskt på något sätt känna mej för gammal för att åka bräda, alltså inte gammal gammal för jag är ju bara snart 27 år! Men har man 2 barn så känns det lite vuxnare att åka skidor, och vem vet det kanske är minst lika gött det?
-----
Näe, nu får ja sätta mig och tänka på något annat, för detta gör mig gaaalen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0