dålig uppdatering, seg dag på jobbet och feberattacker..

Japp, ja erkänner, det har varit sjukt dåligt av mig att inte uppdatera, vet inte ens varför men det kanske va så enkelt att det bara inte fanns tid över??
Känns som gårdagen va full av aktiviteter, jobb och tacomys :)
.
För att börja med dagens utmaningar så startade det från minut 1 då jag vaknade, det hade ju fallit typ 1.5 dm snö, och det är inte direkt så att det körs många bilar på nätterna här i Uddared! SÅ det blev till att köra mer eller mindre i blindo i morse, haha... Faktum är att det inte varit varken uppkört eller plogat förrän Lerum, så det var en spännande resa!!
Sen kommer man till jobbet, vet att det kommer bli en lån dag men hade ändå förhoppningar om en färdigkörning - ack så snabbt den förhoppningen grusades!
Haft en helt okej dag på jobbet, bra tjöt med gubbarna i teamet och ändå hunnit med att pumpa ett gött bröstpass, men ändå....
Jag ville ju hem tidigt...
.
Febern sprider sig som jag vet inte vad här i huset, eller näe det gör den faktiskt inte!
Musse Var ju rejält febrig i början av veckan, och det dröjde inte länge innan M följde efter... Musse är mer eller mindre helt frisk nu och har världens energi, men med M är det värre! Världens jobbigaste hosta, hals och annat skoj! Aå hennes inplanerade spa besök fick tyvärr ställas in - jag lovar att det blir snart igen...
.
Nu blir det iallafall handboll, en mycket viktig match för alla er som har lite halvfunderingar på att se den.. Detta är en så kallad poängmatch, eller iallafall en förväntad sådan... Med poängmatch menas helt enkelt att moståndarna - Slovakien - tros komma vidare från gruppspelet och man tar med sig poängen man får mot lagen som går vidare! Detta är viktigt för forsättningen, och sen är det alltid gött att få en vinst!
.
Imorgon smäller det även i Sveriges bästa hall; Förbohallen i Lerum - hemmaplan för IK Baltichov! viktig match för oss mot Hisingen! OM det är någon som skulle vilja spendera 2 timmar av sin söndag ute i Lerum är det bara att skriva en kommentar här, så löser jag VIPplatser och så!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0