depp, depp och depp igen - Pissdag

Japp, dagen som egentligen började ganska bra blev tillslut genomdepp - ittebra!
.
Första gången sen pappaledigheten startade så var det dags för att bli prövad rejält - Musse skulle äntligen få gå till dagis! Som om inte detta vore nog så skulle vi dels gå till dagiset till fots för att sedan stressa ner till stationen för att åka tåg till Ms jobb! som tur är så är jag grym på att motivera musse till att snabba sig, så allt flöt på som bara den, kom t.o.m. till dagis 10 min för tidigt...
Så istället för en halvstressig promenad ner till tåget blev det en superlugn istället!
Jonken va grym som vanligt på tåget och det kändes som attdagen skulle bli grym... ack så fel jag hade...
.
efter tågresan började motgångarna komma, ja känner mej lite hängig och frusen vilket jag bara gör när ja har feber! skulle jag få äta upp att ja sagt att ja aldrig blir sjuk? japp, så blev det - febern är här nu och förkylningen värre än nånsin... ILLA!
.
Sen blev det sisjön igen för att köpa skidgrejjer, å där blev det deppigt igen! hjälmarna som både jag och M hade tittat ut var slut.. gaaah! som tur var hittade vi, efter att M velat i typ 1 timme, andra hjälmar! Problemen var inte slut där, när vi skulle betala sen blev det 400 spänn dyrare än vad det skulle vara, som tur var märkte jag det och fick tillbaka pengarna, efter 2 rättningar, och även lite extra som kompensation!
- såhär fräcka kommer vi iaf vara...
.
efter det åkte vi till jobbet och skulle hämta Lasses takräcken - perfekt! allt var framme och allt, problemet denna gång var bara att dom inte passar... jääävlar vilken skitdag börjar jag inse nu!.
.
Som om inte detta vore nog så ringer Systeryster och säger att Ulf inte kommer loss från jobbet.. han kan inte följa med till Idre.. visserligen är min syster väldigt rolig själv oxå, men självklart hade jag ju helst sett att Ulf kunde följa med oxå!
.
Och dagen blir ju inte bättre av att jag inte kan träna heller - varken handboll eller gym...
.
PISSDAG...

Kommentarer
Postat av: *

As schyssta googles vesslan!! Riktigt najs!



och det med träningen.. Det går över! :P

2011-01-20 @ 23:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0