Det blir iallafall ingen .... ikväll!

Japp, då var veckans första riktiga arbetsdag slut, och den blev faktiskt ganska tung till slut! Vi slutade dock tidigt idag och jag åkte hem för att mysa lite med familjen innan ja skulle på handbollen.. Men eftersom Rasmus har varit sjuk, M börjar bli sjuk och Jonte inte känns alldeles helt 100 så valde jag att stanna hemma, som den snälla pappan jag är :D
Så nu är det handbollen på tv istället, titta på en lite halvynklig M och lyssna på Jonken som just idag kommit på att man kan göra jätteroliga pruttljud med munnen! han e så söt, ser superkoncentrerad ut när han gör det och man skrattar lika mycket varje gång faktiskt!!
- jonken pruttar med munnen
------
Mer om arbetsdagen nu; Började som Tally och det va slappt och gött med Andreas och den för dagen inlånade Helene! Men vid 10 ringde telefonen och det blev andra bullar, det va visst viktigt att surret (mycket hamnsnack nu jag vet) kom ikapp så dom specialbeställde team 3:1 dit! Man kan säga såhär för att sammanfatta sig kort; det var INTE en av dom där goa surrdagarna där man har massa raster och bara surrar några småpaket här och där!! Nepp, det va precis tvärtom, fick en rast för lunch, sen var det surr från 11 tills vi slutade! Visserligen är jag inte den som gnäller över lite kroppsarbete, men idag var det fkatiskt ganska så tungt med vissa stänger! Det var f.ö. från när man var som mest sleten i armarna som den gode Pson sa det som skulle bli dagens bloggrubrik;
-ja det blir iallafall ingen r..k ikväll... Han har sina stunder den där pson ;)
------
Musse har visst varit mycket friskare idag, och det märktes när jag kom hem, herrejisses vilken energi han hade...
Stackars M som legat halvt nerbäddad, förkyld och febrig samtidigt som Musse börjar bli frisk, kan säga att han samlar på sig energi under dagarna...
Nu sover iallafall Musse gött, Jonken e inte långt ifrån att slockna han heller och jag tror att samma börjar gälla för M!
Undra om man skall kosta på sig att se den senaste SAW filmen ikväll då?
Jäjä, nu blir det handboll iallafall...
puss å nyp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0