Efterfesten...

Japp, efterfesten är en bra rubrik på fortsättningen av gårdagskvällen.
När Jonte och Musse började bli väl trötta bestämde vi oss för att åka hem, och vi hade pratat lite löst med Angie och Uffe (lillsyrran och hennes sambo) om att dom skulle hänga med hem till oss..
Trots att klockan hade passerat halv 12 så bestämde vi oss jäkligt snabbt för att genomföra detta så sagt å gjort, vi åkte till oss , Musse och jonte fick krama kuddarna och vi vuxna blev just lite vuxna!
Vinet åkte fram, Mojiton flödade och Whisky avsmakades, en fantastisk kväll hade vara börjat!
--------
Jag skulle ju jobba idag så jag tog det riktigt lugnt under kvällen trots att det kanske blev lite väl sent!
Efter ett tags tjötande och skrattande bestämde vi oss för att gå upp och spela Kinect (Xbox fantastiska kamera) och sällan har jag skrattat så mycket åt min kära syster! Efter att dom båda mjukstartat lite med kinect Adventures gav vi oss på Kinect Sports och satte direkt Angelica på 5 kamp i Friidrott.. Grenarna som körs då är 100m, spjut, längdhopp, diskus och 200 m häck..
För er som inte har någon aning om vad kinect är så spelar man spelen utan kontroll, du är helt enkelt kontrollen själv!
Om man skall vara snäll så var Angie inte riktigt så vass på det här med springa på stället och göra andra saker på samma gång, men hon e förbannat söt min syster iaf (och dessutom kan ju vinet och mojiton haft sitt med i det hela oxå)!
-------
Uffe fick såklart oxå spela, fotboll och boxning är väl det som tydligast ligger kvar på min hornhinna.. men även om vi skrattade mycket här oxå så var det ingenting mot systerysters och hennes uppvisning :)
-------
halv 3 tackade jag för mig, helt färdig i skallen och kände att ja verkligen behövde någon timmes sömn innan jobbet idag. De tre tappra kvarstående själarna fortsatte åtminstone till 4 innan dom gav upp, men då sov jag som ett spädbarn sedan länge..
-------
Dagens jobb sen gick faktiskt bra, kände mig pigg trots allt och tycker själv inte att ja va seg, men om du frågar Lasse lazy så kommer han garanterat säga tvärtom, bara för att lixom!
nu ska ja spela lite med Rasmus innan han kommer slockna för kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0