Givande utbildning, hosta, gubbtrött och skidor..

Yes, dagen idag har blandat och gett om man säger så. Haft en bra dag på jobbet, iallafall fram till 4! Alltid kul att köra tillsammans med Late Lasse, Hulken och Jimmyboy! Sen efter 4 var det dags för utbildning, okej tänkte jag det kan säkert vara bra att få lite sånt! Men ack så fel jag hade, visst säkert lite bra men det mesta som var viktigt hade man koll på och resten var helt onödigt! Och som om inte det vore nog så var själva utbildningen otroligt seg...
Då är det tur att man har arbetskamrater som lättar upp stämningen lite, denna gången var det late Lasse som var på hugget (ganska så vanligt faktiskt). Det hela började med att han mitt under utbildningen tog tag i en broschyr för en telefonväxel (eller vad det nu var) och började titta på den istället, inte många som märkte det men jag såg och blev lite piggare! Sen fick han för sig att jävlas med Jimmy - istället för mig - så varje gång Jimmy drog kaffekoppen till sin mun fick man höra ett litet sörplande från lasse! Det är dom små sakerna som förgyller dagen!
.
Hostan har kommit mer och mer under dagen, och med den kommer den däringa härliga känslan av att man typ har sprungit ett maraton varje gång man rör sig - INTE fräckt!
Så nu blev det ingen handboll idag heller ,blir till att försöka göra allt för att bli frisk inför helgen!
.
Det sista jag nu skall skriva om hör idag är att det kommer bli Idre, fatta vad gött! Musse pratar om det massa, har fått se videos på barn som åker och vill verkligen lära sig själv! Anledningen till att det nu är bestämt är att min kära syster sa idag att hon följer med OM nu inte Ulf skulle fixat det med jobbet - men jag litar stenhårt på Ulf och hans rådjursögon så han löser det!
.
Nu blir det handboll, bloggar lite mer sen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0