Grym födelsedag..

Yes, då var men ett år äldre - eller om man hellre vill så en dag äldre än igår...
Dagen startade med att man blev väckt med vacker sång, paket och frukost på sängen! går det att få bättre start?
Jag hade mina små aningar om vad M skulle ha köpt till mig, men satan vad fel jag hade! Hon snappar allt upp saker ibland minsann... Paketen innehöll ett fantastiskt fint armband från Rasmus (egengjort och väldigt genomtänkt), en riktigt fräsch Bondelid tröja, en kokbok (är nog inget vidare i köket ;)), en s¨n däringa grymmehårtrimmer och sist men inte minst ett par feta trådlösa hörlurar! Hade vid något tillfälle sagt bill M att jag önskade mej ett par sådana, gött om man vill se på film på kvällarna och inte vill ha minimalt med ljud på! Och hon e ju för rolig, gnäller på att jag köper för dyra grejjer när jag köper prylar, så går hon till Hifiklubben och införskaffar ett per riktigt feta Sennheiser - göötttt!
som om inte detta vore nog fick jag även bio och restaurang nästa lördag oxå, en riktigt perfekt start på dagen helt enkelt...
.
Efter Babysim och ritkigt go lunch var det sedan dags att återigen dra på sig förklädet och svinga slevarna i högsta fart! Nu skulle här bakas Morotskaka och kärleksmums - ingen favorit direkt..hmmm..... :P
Kakorna blev förträffliga, likaså blåbär- och björnbärstårtan jag slängde ihop för att min familj skulle komma förbi.. Nu frågade jag ju inte Mamma, pappa, Daniel, farmor eller mormor rakt ut så men jag tror nog allt att dom gillade det som bjöds på iallafall...
Fick paket återigen, måste vara en snäll person.. Denna g¨ngen var det goa Boxers, härliga strumpor som min svärmor skulle älska, tre snygga skjortor och ett par riktigt nice badshorts! Tack allihopa :D
.
Nu är det kvällen, jag skall upp aptidigt imån för att lämna bilen för service innan jobbet, så det blir nog till att kolla på Fuskbyggarna - och bli ännu mer avskräckt kring att bygga hus - innan jag anser att det är dags att krama lite kudde!!
.
Tack alla som gjort min 27e födelsedag till en perfekt dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0