grymt hemmabak och grym barnvakt!

Yes, idag var jag lite av en riktig hemmapappa... Efter att jag å jonken gick å hämtade Musse på dagis blev till till att kavla upp ärmarna, hälla uu mjölet och sätta igång med bakningen inför morgondagen!
Det fick bli ett per Pollymuffins som blev först ut! Och trots Musses mycket långa och snabba fingrar som hela tiden ville äta av smeten lyckades vi faktiskt få ihop till en jäkla massa muffins, och satan var goda dom var!! MM-mm-mm.. Får se hur reaktionerna blir imorgon, finns ju vissa som säkert inte ens kommer att smaka trots mina ochMusses uppoffringar i käket - Ingen nämnd ingen glömd men nog vet du vem du är...
.
Sen var det då dags för första träningen på typ 2 veckor eller nåt! Ulf kom ut strax innan 7 och såg hur lugn och go ut som helst, inga problem där inte! Vad jag förstod så hade det hela flutit på helt utan problem, Jonken hde varit världens gladaste och busat och skrattat hela tiden.. Känns otroligt skönt att veta att det funkar bra där oxå! Grym den däringa Ulf
Musse var ju med mej på träningen idag, det brukar han få vara på tisdagar och han brukar oftast vara en duktig kille.. Idag var absolut inget undantag, han måste känna sig så trygg både i sig själv och med alla i mitt lag för han pratar minst lika mycket med dom andra killarna som han pratar med mig! Och jag vet att han tycker att det är bland det roligaste att få följa med pappa till träningen.. - Bästa Rasmus!
.
Handbollsmatchen för Sverige idag gick väl ungefär som väntat, Danmark vann väldigt betryggande även om siffrorna inte blev så stora som matchens karaktär var! Tycker synd om stackars Mattias i svenska smålet, han har typ inte fått någon hjälp av försvaret i någon match! Visst, han kanske har släppt några enkla mål oxå, men så fort sjöstrand kommer in känns det som försvaret häjjer sig minst tre snäpp.. Jaja, Sverige får det oavsett ritkigt tufft i semin, Frankrike är typ det bästa man kan få möta, Grymt försvar, bästa målvakten i världen samt riktigt riktigt vassa 9metare med Karabatic i spetsen! Så oavsett om Carlén nu spelar eller inte (Jag tror det va en fejkskada för att vila honom) så ska det till en klockren match från Sveriges sida för att ha en chans att gå till final!!
.
Nu ska jag sova..
.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0