Lasses Kommentar och Musses kommentar

Gött, sveriges fullkomligt pulveriserade Slovakien, trodde visserligen att sverige skulle vinna komfortabelt men inte 22 - 38(eller vad det nu blev)
.
mitt upp i matchen när sverige håller på att springa ifrån får jag sms av Late Lasse:
"haha, fan va hjärndött! Om slovaken springer allt va han orkar in i svensken, så blir det straff och svensken blir utvisad" - han e för härlig lille late!!
.
efter matchen när sverige firar så är Musse superglad och hejar och firar massa! När jag då frågar om han skall spela i Sverige när han blir stor tittar han på mig och svarar:
- Näe, jag vill spela i Jordanien... - Där kan man snacka om oväntat svar, vad fick han det ifrån?
.
Nu blir det slapp å ladda inför min egen match imån, sådeså...

Kommentarer
Postat av: Anders

Du laddar med ett par juicegroggar då

2011-01-15 @ 22:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0