man är ju inte 20 längre...

Dagens sanning, man är ju inte 20 längre - så sant som det är sagt!
Varför påpekad et uppenbara liksom, jo helt enkelt för att ja känner mej som 46 år i kroppen ungefär... stel i lederna och ganska så matt i kroppen, visst jag spelade nonstop men ändå! Kanske e så att jag borde testa det där som kallas stretching??
.
annars var det idag dags för premiären av Solsidan, som jag har längtat! Lyckades dom även säsong 2 att skapa skratt och leenden? Klart som fan att dom gjorde, det e så sjukt bra hela serien! jag satt och funderar VAD det är som gör serien så bra, och jag tror helt enkelt att det är för att dom skämtar om vardagsproblem , typ hela tiden!
Dagens avsnitt präglades av Oves roll, asså¨den gubben! Jag saknar tyvärr en "Ove" i min bekantskapskrets - Visst min svärfar heter Owe men han e ungefär så långt ifrån SolsidanOve man kan komma - men det gör inte Oves roll mindre irriterande rolig för det...
Sen har vi ju såklart Fredde och Alex som alltid är sådär sorgligt roliga, man lider med dom samtidigt som man skrattar åt dom, t.ex. när fredde fick massage, eller när han inte kunde sluta stirra på barnflickans bröst - HUMOR!
Sen har vi såklart dom små kvinnorna, Anna och Mickan! Dom har oxå sin charm , precis som alla i hela solsidan, men jag tror att Anna är den jag skrattar mest år.. Och jag vet precis varför, hon är så förbaskat lik M i många moment och avseenden!
jag vill avsluta dagens bloggande med en fråga, vem skulle ni säga att JAG är i solsidan? Let me know...
.
Puss och nyp i rumpan!

Kommentarer
Postat av: An..maria

Fredde! Utan tvekan :) lika prylgalna och tror det bästa om folk ;) älskar dig!

2011-01-16 @ 21:12:54
URL: http://marianafors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0