Måndag igen..

Japp, ny vecka - spännande!
Till att börja med vill jag bara säga det att alla ni som INTE tittar på när Sverige spelar handbollsVM, ni missar verkligen nånting! Där snackar vi ren och skär glädje, både bland spelarna och publiken! Visst, publiken var kanske inte någon jättehöjdare i matchen mot Serbien, men då fick dom sig en känga i tidningarna oxå! I matchen efteråt, mot Kroatien var publiken där igen! Herrejävlar vilket tryck - den skånska delen av Sverige kan visst oxå!
Dessvärre för Sveriges del läste jag i tidningarna att Kim Andersson är skadad igen - Och tro mig när jag säger att jag lider med honom! Alla som säger att Kim varit dålig i VM eller att han inte tillför så mycket för laget har inte koll på handboll, så enkelt är det! Visst, han har inte dönat in 6 mål per match men större lagspelar får man leta efter! Jag vet inte exakt men jag skulle nog våga tro att han utan tvekan har mest assist i hela laget och med tanke på den speltid han haft kontra Oscar Carlén är det jäkligt bra!!
.
Annars har måndagen inte bjudit på så mycket oväntat direkt, en ganska så typiskt Måndag skulle jag vilja säga!! men jag är inte bitter för det!
Simskolan med Rasmus är ju som alltid precis apkul, han blir bara bättre och bättre på att simma för varje gång, och han är fortfarande inte ens 4 år! jag tror bannemej att han kommer simma innan vi åker till Turkiet i sommar, och det skulle ju vara fantastiskt kul!!
.
Dagarna flyger för övrigt förbi, snart är det lördag och då bär det av till Idre! Tråkigt mycket man längtar nu eller! VI håller däremot på och funderar på om det finns någon lösning på om Musse skall få stanna kvar hela sin vecka på skidskolan, men vi vet inte än! Hade ju varit så otroligt mysigt för honom att få göra! Så vi får se helt enkelt!
.
Nu blir det till att sluta upp i soffan bredvid Musse och Jonken och se på Shrek 4! Musse är riktigt trött idag, undra om han ens orkar vara vaken till sin vanliga läggtid vad 8... Han får nog kämpa för det isf!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0