Musse vol 1..

Detta har förresten Mussetusse sagt nu sen han blev sjuk;
- Pappa, vad är det för fel på mig.. Varför är jag så varm och ontig i magen? - Rasmus tror att något är fel
- Pappa, nu är jag lika varmig som Angelica var när hon sov på våran soffa! - Musse kommer ihåg allt
- ojojojojajajajajaojojojojajajajaj, det gör så ont pappa, fast jag bara vill sova så gör det bara ont!
- aododyrdjdjyosoai (musse yrar i sömnen när han äntligen somnat) Jonte, jag är faktiskt sjuk och får nog inte pussa på dig! - t.o.m. när han e sjuk tänker han bara på lillbrorsan
- Kärlek

Kommentarer
Postat av: Angelica

Nämen plutten då!

Han är för go... Synd att han är sjuk bara.

Hoppas han blir frisk snabbt, snabbare än sin faster!



Puss

2011-01-11 @ 10:59:51
URL: http://atreuy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0