Nu är det nära...

Igår va en hemsk dag, fy faan säger jag bara! men jag skall inte skriva mer om det utan väljer istället att blicka framåt :D
.
Positivt besked nr1: Jag mår bättre, nästen helt frisk nu vilket innebär att jag äntligen kan få träna idag - fantastiskt!! Detta hade iofs inte varit möjligt om inte bästa svågern Ulf hade kommit ut hit för att passa lilljonken! Jag är faktiskt riktigt imponerad över att Ulf valde att själv åka ut hit för att vara med Jonken, det är första gången för honom (vad jag vet iaf) och det var faktiskt nästan så att jag inte kunde med att fråga! Men Ulf är en klippa!
.
Positivt besked nr2 och 3: Lilla Systeryster Angelica Lyckades byta bort en arbetsdag så vi får stanna en extra dag i härliga Idre, Musse böev superduperglad, nästan lika glad som mig själv! Dessutom är allt betalt och beställt, så jävlar i mig vad det könns som det är nära nu...
btw, jävlar va dyrt det va med liftkort och allt...
.
Positivt (nåja) nr 4: Jag fyller år imån, hela 27 år! Shit, har aldrig haft någon åldersnojja och har det inte nu heller... men visst låter 27 år mycket äldre än 26? Inget jag har ont av eftersom jag planerar att bli snyggare och snyggare för varje år som går, men ändå..
.
Jävlar vad jag vill åka till Idre nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0