Rasmus i högform och alldeles för mycket skägg...

Japp, då var det dags igen för nya Rasmusfunderingar:
.
- Pappa, när jag ska somna ibland så håller min mage på och låter, varför gör den det?
- Det är din mage som håller på att arbeta ner maten du ätit, svarar jag!
- Nä, det är det inte alls det pappa! Det är något annat, jag tror det är en Tiger i min mage...
.
Kom aldrig och säg att barn inte gör ens dagar...
.
Hmm, jag borde verkligen raka mej, skägget är aslångt nu och jag ser ut som en luffare från Skottland - ILLA! Saken är den att jag helt enkelt är för trött för att göra det, haha! Undra om man kan få M till att trimma skägget? känns inte så troligt va?
- Skäggig...

Kommentarer
Postat av: Anonym

spara skägget är ju självklart ett måste! snart kan du börja jobba som tomte nere på ica eller allum! ;)

2011-01-21 @ 20:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0