Rasmus...

Okej, jag måste bara berätta om gårdagens eskapader från vår stora son!
Det va släktträff igår med min farfars sida, massa massa folk av olika tidsepoker och åldrar!
Själva träffen var väl som det brukar, halvseg ibland och roligt ibland! Innan jag går in på vad Rasmus gjorde måste jag bara faktiskt få skryta lite; Jag som är mer eller mindre halvblind lyckades vinna momentet i att skjuta luftpistol, 3 skott på kanske 5 - 7 meter! Satte faktiskt, tro´t eller ej, alla tre skotten på 10 poängarn, inte dumt va?
--------
Men nu till Rasmus, jätteblyg å söt i början, precis som vanligt, och det hela släppte väl inte riktigt förrän han såg att han kände lite folk som var där!
efter ett tag märker jag att Rasmus e borta och frågar då M vart musse är?
- Vart tror du? han e och leker... och kan du gissa med vad för något, svarade M!
jag undrade ju såklart varför hon sa vad, men så tittade jag upp och förstod vad hon menade..
Rasmus hade ju såklart letat upp två söta äldre tjejer som han lekte med. (anledningen till Ms Reaktion är ju såklart Musses Tendens att precis som sin far ha lätt att charma upp tjejer ;) ).
Inte mer med det tänkte vi, kul att han leker och håller på!
Men timmarna gick och Musse va mer och mer borta så tillslut gick ja å letade efter honom och tjejerna.
Nu kommer själva grejen Of the story; Musse Och tjejerna har stängt in sig i ett rum och när jag kommer in ligger han ovanpå en av tjejerna och har världens pusskalas, snacka om Tjejtjusare... Jag skrattade gott när ja gick upp å förklarade detta för M...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0