Skidshopping och match...

Yes, då var det återigen dags för match - och en viktigt sådan!
men first thing first...
.
Jag hade pratat med Musse om att vi kanske skulle åka iväg när vi vaknat, han behövde lixom komma utanför dörrarna hemma efter att han tillfrisknat! Sagt loch gjort, vi begav oss iväg i morse halv 10 typ, härligt!! Det var stadium, intersport och XXL sport som skulle få vårat härliga besök under dagen! Målet, det var att få köpt termobrallor till M, hjälm till M musse och mig själv och googles till mig själv Musse och kanske M! EN härlig shopping helt enkelt!
Vi började på allum, hittade en hel del men tänkte att vi iallafall får ta å bege oss till Sisjön och XXL sport och Stora Stadium, denna extra resa skulle visa sig vara totalt onödig!!
SÅ det blev att åka tillbaka till Allum, och där fick vi iallafall köpt en del av sakerna vi letat efter, dvs brallor till M, hjälm och googles till Musse och Ett par riktigt fräcka googles till mig själv!
- en riktigt stolt Musse!
.
Efter det var det dags för dagens höjdpunkt?! Match mot Hisingen, vill inte kalla det för måste match men än viktig match eftersom dom ligger alldeles nära oss i tabellen!
Det gick sådär i första halvlek, låg under mest hela tiden, det tog lång tid innan jag kom in i andra andningen och spelet hackade lite...
I halvlek sen höll Petter ett bra snack och vi kom ut som ett nytt lag, hade chans att rycka i matchen flera tillfällen men då missades det istället - Om sanningen skall fram så missade Hisingen minst lika mycket!!
Men jag är ju som jag är, och när jag inte vinner så blir jag irriterad - så nu är jag irriterad...
.
Kommer ännu en uppdatering ikväll, så läs och reflektera så länge!
Funderar f.ö. på att göra en sån däringa utmaning, där man svarar på 30 frågor (en per dag) om sig själv, finns det något som helst intresse i att få veta lite saker som ni inte har koll på??
Fell free to tell me....

Kommentarer
Postat av: *

vi vill ju se en bild på dina googles..!:P

2011-01-16 @ 21:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0