Sunday coosy Sunday...

Japp, det har varit en slappeslapp söndag, det vill ja lova!
Eller ja, förutom två timmars träning på förmiddagen då! men det behövde jag! Har känt mig lite off, nästan lite depp och M har frågat flera gånger vad det varit med mig nu i helgen. jag tror helt enkelt att det varit att ja inte tränat som vanligt nu sen i torsdags, shit vilken träningsjunkie jag är...
---------
under dagen nu då så har det mer eller mindre bara blivit veckohandling, och det är inte illa det för det är en viss tendens till att det missas!
Lat och bekväm som jag är så kände ja verkligen inte för att laga mat idag, hade liksom noll inspiration, helt galet illa! Så det fick bli en  fantastisk husets kebab och jag ångrar mig inte direkt!
---------
Rasmus har varit lika söt och go som vanligt, man är nästan lite för bortskämd med det... det har busats, brottats, mysts och skrattats. men dagens Mussegrej var ändå när han mitt under en av sina favoritfilmer - Monsters Vs Aliens - bara släpper allt och springer fram till Jonte och säger;
- Jonte, du får inte vara så nära tvn, då får du fyrkantiga och dumma ögon, här får du stå... (Jonte har precis upptäckt den fantastiska gåvagnen och han älskar den)
---------
Jonte å sin sida har varit.... Jonte! Ja jag vet inte vad jag annars skall säga, han e verkligen glad hela tden, äter som en häst, sover med jämna mellanrum och busar i gåvagnen.. Han sitter förresten i mitt knä samtidigt som ja skriver detta, titta va goa vi e...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0