Top model

Realityshows - eller vad vi nu skall kalla det... jag kallar det för skitprogram nu och under resten av detta blogginlägg! För här skall det ventileras lite åsikter...
.
Dessa skitprogram, som jag själv inte ens förstår hur de kan få sändas och har tittare har någon konstig dragningskraft hos M, hon tittar inte på alla men många, vi snackar Kardashians, Top Model, playboytjejerna, hollys world - you name it! Själv tycker jag ju som ni kanske förstår att detta e rent slöseri med tid!
Varför bloggar jag om detta nu då? Bra fråga, svaret är enkelt! När det blev reklam inför handbollen tog det inte mer än 1/100 sekund innan trean var på och Top Model pumpades in i mitt syncentra! Det första som slog mig var att herregud va många av tjejerna är Osnygga!! ja menar förr i tiden var ju iallafall modellerna snygga, nu skall dom bara vara konstiga och annorlunda!
Jag hade inte ens tittat åt samma håll som många av tjejerna!
.
Så om det nu är någon av alla mina läsare som saknar en näsborre (eller har en extra), två eller tre tänder för mycket eller för lite, gärna stor buskig unibrow, getingmidja och ett ben som är bra mycket kortare än det andra - passa på att sök för det kan vara er dom letar efter!!
.
Och ni behöver inte va arga och tycka att jag är en mansgris, tycker bara att modeller ska vara snygga - typ Heidi Klum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0