Vilken dag...

herrejisses va ja har k'nt mej som en dålig pappa idag, stackars Rasmus! Han har haft närmare 40 graders feber hela dagen, sovit två gånger under dagen i längre perioder och varit sådär supersöt och super sjuk samtidigt! Jag vet att ja inte kan göra något för honom för att ta bort febern å så, Men ja hade faktistk inte velat något hellre än att han skulle bli frisk!
Hur som helst, han åt ganska bra till middag och kändes piggare, drack nyponsoppa å satt å va ganska alert lixom, så jag åkte såklart ner till handbollsträningen, M va ju hemma så det va ju lugnt! Ja hörde hur han grät när ja åkte (vilket får mitt hjärta att falla i tusen bitar varje gång) för att han inte ville ja skulle träna om inte han fick följa med! Men ja han inte mer än att komma ner till hallen och bytaom innan mobilen ringer å M säger att ja ska komma hem för musse har spytt ner hela sitt golv typ!
Då började mitt pappahjärta blöda ännu mer :(
Sagt och gjort, det va bara att klä på sig igen, åka hem å ta hand om världens sötaste nyspydda kille! Nu sover sötisen iaf, och så gör även resten av familjen!
- Hoppas bara inte Jonken blir sjuk nu oxå....
-------
Nu är det iaf kväll, ja har massa massa energi just nu eftersom ja inte fick sprungit av mej, så jag skall försöka avnjua en film här, tänkte dra igång Piranha, eller piraya som den heter på svenska! har inga direkt höga förväntningar på filmen, men eftersom M aldrig nånsin kommer se den så är det väl likabra att passa på när man har tid och så!

Kanske återkommer med en liten recension senare ikväll, vem vet?

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0