En helg som sprang iväg..

herrejisses, kommer knappt ihåg vad som hänt i helgen, helt sjukt va snabbt det gått!
.
Maria, vilken tjej hon är - ut å sprang 14 km igår klockan 21 och detta trots att hon antagligen har åkt på benhinneinflammation! Jag är i alla fall riktigt imponerad...
.
Mer söndag - Sen var då klockan 22.30 typ, kvällsmaten var klar och Erik och mackan var laddade på tvn, vad händer då? Jo, Musse börjar snyfta lite där uppe, sen börjar han gråta å fick inte honom att sluta... tillslut somnar han in i vår säng, men bara för typ en kvart, så det fick bli att vara den snälla pappan och gå upp å lägga sig bredvid en Rasmus med typ 47 graders feber... Det var som att ligga bredvid ett element!
.
Måndag - Japp, det var som jag trodde, Musse har blivit sjuk, feber och öroninflammation! elelr som rasmus själv säger; pappa, jag har öroninflimmoation.. så söt är han!
Jonken har ju oxå blivit sjuk, det rosslar när han andas och det låter ansträngt! men han kämpar på och är lika glad som vanligt.. typiskt Jonte!
.
Tog några bilder på mina sjuka söner, här kommer dom!
- Musses härliga gröna ögon
- Jonte e grym på att posa...
- tråkigt blåa ögon..

Kommentarer
Postat av: frugan

Tack bejb! Du är för söt. =) Va glad jag blir när du skriver så.



Söta grabbarna är där hemma! Saknar er! <3

2011-05-09 @ 19:00:27
URL: http://marianafors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0