sjukdag?! vårdag? Vår dag?

Japp, då var det dag två i veckan och även dag två som min pojkar skulle vara sjuka... Notera att jag säger skulle vara sjuka, för ingen av dom visar några som helst symptom på att ha varit sjuka..
Visst, Jonken andas lite konstigt och så men visar inte överhuvudtaget att han störs av det! Musses öroninflammation är som bortblåst, snacka om att han har haft energi idag! Ätit som en häst, sprungit omkring, busat och hållt igång från minut ett av dagen, jag som hade tänkt att få en riktig slappedag...
.
Annars då? Jo det är den 10 maj idag, inget speciellt med den dagen kan tänkas - men icke sa nicke! Idag är det vår bröllopsdag, den tredje närmare bestämt! Vädret som dagen bjudit på påminner starkt om vädret som var även 2008 och man minns dagen som ett enda stort lyckorus!
Kunde inte varit lyckligare, varken då eller nu Maria!
.
Du är fantastisk du, ja bara du kan se mig såhär...
.
Idag skulle vi ha en riktigt grabbkväll oxå, det lovade jag Rasmus, men tiden sprang iväg så det har inte hunnit bli något tvspel eller så, inte jättepopulärt vill jag lova! men som tur e finns ju en onsdag oxå, så vi tar det då! Idag tog vi istället och drog till fotbollsplanen efter maten, spelade lite fotboll och fikade ute i det härliga vädret! Hade såklart med mig kameran, så här kommer lite bilder...
.
- musse visar fotbollskunskaper..
- ett mördarskott i krysset..
- Jonken va inte sämre han...
- Sötjonte
- Musse Musse Musse...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0