fällor utplacerade? - Dag 1

Jaha, man hinner inte mer än att börja denna utmaning innan små fällor har blivit utplacerade i hemmet...
Komer ner till köket och vad ser jag+ Jo två asgoda chokladbitar ligger lite snyggt framme sådär, men jag har en vilja av stål så dom ligger fortfarande kvar!
Annars har dagen inte bjudit på några svåra prövningar än så länge, känns inte direkt som dom första två dagarna kommer vara så svåra.. det är dagarna därefter som kommer att ta hårt.. Men som sagt, jag har en vilja av stål (när jag själv vill)
.
Mitt mellannamn är för övigt Karaktär...
.
Öppna förskolan med barnen idag, var faktiskt riktigt trevligt där nere, ganska så avslappnat och soft faktiskt! Musse älskar ju att vara där ohc när ja nu själv inser att det är ganska så gött där nere blir det nog till att åka dit varje måndag :D - Pappapoäng!!
.
Det bästa, roligaste och mest minnesvärda som hände på ÖF idag var att dels Musse sjöng å högt i sin favoritsång att alla mammor och pappar blev jätteglada och skrattade högt! Sen det andra var att Jonken stod utan stöd i säkert minst 2 sekunder!! Han e grym!
.
Idag är det även avslutning för simskolan med Rasmus, tråkigt att det skall ta slut! OCh vi får se om vi kan fortsätta nästa år, måndagar klockan 4 känn inte riktigt som ett alternativ direkt... Får se om det kan finnas någon helgtid istället, annars går det inte!
.
Ne, nu blir det till att slappa lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0