Jag är tillbaka - dag 0

Gokväll gott folk!

Som ni kanske märkt har det uppdaterats ganska frekvent här, typ aldrig! Men nu skall ja tillbaka, vet egentligen inte ens varför jag slutade, bara blev så!

Nog pratat om det, nu till nästa grej...

.

Ni alla som känner mej vet ju att jag gillar att utmana nej själv och testa diverse olika gränser för min kropp. Har varit riktigt duktig med kosten under typ hela året, fram tills nu när det blev påsk och fram till det blev varmt ute... Herrejävlar vad jag har ätit dåligt och dumt, mår nästan dåligt över detta ... Så idag var en riktigt möla ner sig dag, dvs ja åt allt som man inte ska! Fr.o.m klockan 00.00 idag är det följande som gäller; jag skall inte äte något godis, chips, glass, bullar, kakor, jordnötter eller liknande förrän vi åker till Turkiet i början av juni! Låter kanske inte så svårt, men ja har gått p blivit en riktig småätare, helt otroligt... Målet är egentligen att hålla mig borta från sånt dumt, iaf godis och skit resten av året, men det känns bara onödigt - man måste få unna sig oxå!

Jäjä, jävla massa tjöt nu, återkommer minst en gång om dagen och berättar om frestelserna som kommer uppstå...

.

Its me against My mind and My sockersug - and it aint gonna be pretty...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0