Untouchable - Dag 4

Japp, då gick vi in på dag 4, och just nu känner jag mej oövervinnlig! haha, vad är väl godis och kakor när man kan äta annat gott såsom gurka, lök och keso t.ex.! Mumma...
.
Fick till två ritkigt bra träningspass idag, ett gödigt innebandypass, där jag tyvärr likades Prickskjuta på Knippla istället för runt honom, men han vet att ja inte menade det! Sen blev det ett riktigt köttarryggpass på gymmet, älskar känslan i kroppen både under passet och efter det :)
.
Är lagom trött just nu, Jonteh ade något pigg ryck inatt mellan halv 4 och 5 typ och ville inte att stackars pappa skulle få sova! Så visst, jag är trött nu.. Men å andra sidan så sover både han och musse så fantastiskt bra i vanliga fall så man kanske inte skall klaga alltför mycket?!
.
hmm. imån hoppas jag iaf på att få fortsätta min Streak av dagar utan sötsaker... Men det är ju nu till helgen som de riktiga prövningarna kommer, men å andra sidan... Vad skall kunna nå fram till mej nu, vad skall lyckas med det?
.
Och med dom orden avslutas detta blogginlägg...
over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0